Brand Sanity

Een essay over hoe bedrijven hun mentale gezondheid verloren en hoe ze die weer kunnen terugwinnen.

Twee obsessies zijn bepalend voor hoe organisaties anno nu naar zichzelf kijken: de obsessie met objectiviteit en de obsessie met marketing. In Brand Sanity ontleedt Maarten Bakker deze obsessies en introduceert, geïllustreerd met herkenbare praktijkvoorbeelden, een nieuw concept voor organisaties en merken: Brand Sanity.


‘Wat een slim en excellent geschreven boekje.’
Bas van Putten, schrijver en journalist

‘Merken, allemaal terug naar je eigen motieven, in plaats van je richting telaten bepalen door marketing (…) Heel goed essay.’
Cor Hospes, specialist in contentmarketing en storytelling, bestsellerauteur

‘I enjoyed the reading. Indeed purpose driven brands will do well,
now and for generations to come.’
Paul Polman, CEO Unilever

‘Een mooie aansporing om mijn werk met hart en ziel te blijven doen.’
Jaap de Bruijn, Stakeholdermanager Coöperatie VGZ

Het boekje downloaden? Ga naar www.brandsanity.nl