Wie buiten wil winnen moet binnen beginnen

Om succesvol te zijn in een concurrentiesituatie zijn twee dingen nodig: vertrouwen en onderscheid. Beide staan onder druk door een fixatie op de behoeften van de buitenwereld. Wij helpen merken en organisaties om vertrouwen te (her)winnen en onderscheid te creëren door campagnes te maken die geworteld zijn in hun ware identiteit. Daar komen klanten op af die erbij passen. En die vervolgens ook trouw blijven, waardoor groei duurzaam wordt. Dat noemen we Identity Driven Thinking. We zijn onafhankelijk, we bedenken campagnes, platforms en ideeën voor alle media, we zijn nieuwsgierig en open en we zien ernaar uit u te ontmoeten. 

BVH wordt geleid door creative directors Peter van Zijp en Maarten Bakker en zakelijk leider Anne-Britt van Uchelen. 

Onderdeel van BVH is de PersoneelZaak, gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie en Employer Branding. Voor meer informatie, ga naar www.personeelzaak.nl